Κατάλογος IKEA 2009

4 Σεπτεμβρίου, 2008

Ο κατάλογος των IKEA για το 2009 ξεκίνησε να κυκλοφορεί στην έντυπη μορφή του από πόρτα σε πόρτα, αλλά παράλληλα, στην ιστοσελίδα της IKEA, υπάρχει και σε ηλεκτρονική μορφή για αυτούς που δεν τον βρήκαν ακόμα ή δεν τα πάνε καλά με το χαρτί. Δείτε τον εδώ.

[photo via Listen Missy!]

9 Responses to “Κατάλογος IKEA 2009”

  1. Valerie Says:

    ναι, αλλα που ? δεν έτυχε ποτε προσωπικά να μου το άφησαν στη πόρτα μου !

    Που θα το διανέμουν φέτος ?

  2. asynartitos Says:

    Στη Δυτική Αθήνα γέμισαν όλες τις εξώπορτες. Αλλά έχω μια αφελή ερώτηση: γιατί μέσα σε χοντρή νάυλον σακούλα; Τόσες χιλιάδες τόνοι πλαστικό χαμένοι… Και μετά το ΙΚΕΑ διαφημίζει την «οικολογική» ευαισθησία του.

  3. stefnaxakis Says:

    Όντως στις Δυτικές περιοχές μοίρασαν καταλόγους σε όλα τα σπίτια.Ωστόσο χρησιμοποίησαν νάυλον σακούλες διότι τις χάρτινες τις πουλάνε στο κατάστημα!!!Αν κάποιος πελάτης χρειαστεί σακούλες να μεταφέρει αυτά που αγόρασε-για μικροαγορές κυρίως- θα πρέπει να την αγοράσει…

  4. indictos Says:

    Και στην Θεσσαλονίκη τον μοίρασαν, πίο μικρός σε μέγεθος φέτος, σου βγαίνουν τα μάτια να τον διαβάσεις, αλλά έχω την απορία γιατί τον μοιράζουν αφού τα μισά από τα πράγματα που δείχνει όταν πας να τα αγοράσεις σου λέν ότι έχουν ξεμείνει από στοκ.
    (Έχω ρεκόρ αναμονής για έναν καναπέ το 2004 δύο μήνες, τελικά έφεραν έναν λάθος, για να μας πουν στο τέλος ότι δεν υπάρχει) 😦

  5. psamx Says:

    Oλόκληρος ο Ελληνικός κατάλογος ΙΚΕΑ σε .pdf
    http://rapidshare.com/files/145576691/IKEA_2009_GR.pdf

  6. evaki Says:

    εγω τον ελαβα απο την πορτ ατου σπιτιου μου και την σακουλιτσα οπως και περυσι την χρησιμοποιησα καπου αλλου, ανακυκλωση μεσα στο σπιτι μας δηλαδη

  7. ΔΗΜΗΤΡΑ Says:

    ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΓΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ.ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΩ? ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΜΕΣΩ INTERNET ΤΑ ΠΑΡΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ?

  8. giama Says:

    Δυστυχώς απ’ ότι ξέρω το ΙΚΕΑ στέλνει τον κατάλογο μόνο στις περιοχές που έχει καταστήματα, δηλαδή Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Επίσης, οι αγορές γίνονται μόνο από τα καταστήματα και δεν υπάρχει κάποιο είδος eshop για παραγγελίες. Ο μόνος τρόπος νομίζω ότι είναι να δεις τα προϊόντα από τον online κατάλογο (δες Link στο post παραπάνω) και να επισκεφτείς κάποιο κατάστημα. Για περισσότερες και πιο έγκυρες πληροφορίες (εμείς δεν έχουμε καμία σχέση με τα ΙΚΕΑ) στείλε τους ένα email (subscribe@ikea.gr)

  9. ΑΔΑΜΑΚΗ Says:

    APOPOTE ISXYEI ONLINE PARAGGELEIA?


Σχολιάστε

