Οι 10 πιο ευυπόληπτες εταιρείες

5 Ιουνίου, 2008

Το «Reputation Institute» ανακοίνωσε για τρίτη χρονιά την λίστα με τις 10 πιο ευυπόληπτες εταιρείες παγκοσμίως («The World’s Most Respected Companies»). Τα αποτελέσματα βασίζονται στην γνώμη του κοινού για τις εταιρείες, ενώ για να υπάρχει κοινό μέτρο σύγκρισης δημιουργήθηκε ο δείκτης Pulse. Κάθε εταιρεία βαθμολογείται μόνο από καταναλωτές που προέρχονται από την χώρα της ώστε να έχουν όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένη άποψη γι’ αυτήν και η τελική σύγκριση γίνεται μέσω του δείκτη Pulse κάθε χώρας.

Η λίστα των εταιρειών:

1. Toyota (Αυτοκινητοβιομηχανία – Ιαπωνία)

2. Google (Πληροφορική & Media – ΗΠΑ)

3. IKEA (Λιανεμπόριο – Σουηδία)

4. Ferrero (Τρόφιμα & Είδη καπνού – Ιταλία)

5. Johnson & Johnson (Καταναλωτικά προϊόντα – ΗΠΑ)

6. Tata Group (Διάφοροι κλάδοι – Ινδία)

7. Kraft Foods (Τρόφιμα & Είδη καπνού – ΗΠΑ)

8. Novo Nordisk (Φαρμακευτική -Δανία)

9. Grupo Bimbo, S.A (Τρόφιμα & Είδη καπνού – Μεξικό)

10. Migros (Λιανεμπόριο τροφίμων – Ελβετία)

Περισσότερες πληροφορίες για την έρευνα και την μεθοδολογία της εδώ.

[via forbes, photo via mondopiccolo]

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: