Η λίστα του φαντάρου

5 Φεβρουαρίου, 2008

Τώρα που πλησιάζει η επόμενη ΕΣΣΟ βρήκα λίγο χρόνο για να postαρω μια συγκεντρωτική λίστα με τα πράγματα που χρειάζεται να έχει μαζί του ο «νεοσύλλεκτος» τις πρώτες μέρες.

  1. Sleeping Bag-βασικό για να μην ξεστρώνεις το κρεβάτι (αλλού επιτρέπεται αλλού όχι αλλά συνήθως δεν υπάρχει πρόβλημα με την χρήση του)
  2. Αρκετά εσώρουχα (δεν προλαβαίνεις να πλύνεις συχνά), κάλτσες, φανέλες παραλλαγής, κανένα επιπλέον χακί φούτερ
  3. Γάντια, σκουφί, κασκόλ και ισοθερμικά για τώρα τον χειμώνα
  4. Πάτοι για τις αρβύλες (κυκλοφορούν διάφορων τύπων αλλά είναι απαραίτητοι γιατί η αρβύλες έχουν πολύ σκληρούς πάτους)
  5. Μαύρο βερνίκι για παπούτσια για γυάλισμα αρβύλας (προτείνω αυτά με το μεγάλο σφουγγαράκι για να τελειώνει πιο γρήγορα η δουλειά)
  6. Λουκέτα διαφόρων τύπων και μεγεθών (για τα σακ-βουαγιάζ, τον φοριαμό, το όπλο, τις αρβύλες, τον σάκο ιματισμού-θα χρειαστούν γύρω στα 5-6)
  7. Πιτζάμες και πετσέτες (αν και θα σας δώσουν πετσέτες μέχρι να τις πλύνετε χρησιμοποιήστε τις δικές σας)
  8. Κινητό χωρίς κάμερα (τελευταία δεν ψάχνουν κάμερα ή όχι αλλά για να είστε σίγουροι προτιμήστε χωρίς κάμερα) και τηλεκάρτες
  9. Χαρτί υγείας – μαντηλάκια (μωρομάντηλα – καθαριστικά για χέρια κλπ)
  10. Γάντια μιας χρήσεως (για τις αγγαρείες) – διάφανα σακουλάκια τροφίμων – σακούλες supermarket (για τα άπλυτα)
  11. Μπλοκάκι και στυλό
  12. Μικρό φακό
  13. Είδη ατομικής υγιεινής (σαμπουάν, σαπούνια, οδοντόβουρτσα, οδοντόκρεμα, ξυριστικά κλπ) – νυχοκόπτης – καθρεφτάκι – σπρέι για τα πόδια και τις αρβύλες
  14. Δυο-τρεις παραμάνες και μια βελόνα με χακί κλωστή (μπας και χρειαστεί να ράψετε κανένα κουμπί)

Αυτά μου έρχονται για την ώρα (δεν είναι και λίγα) αλλά αν θυμάστε και κάτι άλλο πείτε το να το προσθέσω στην λίστα.

ΥΓ. Την ημέρα της κατάταξης να έχετε μαζί ταυτότητα, σημείωμα κατάταξης, ακτινογραφία θώρακος (αν δεν έχετε βγάλει θα σας στείλουν αυτοί), βιβλιάριο εμβολίων (αν και μάλλον δε θα σας το ζητήσουν) και καθόλου άγχος…

ΥΓ2. Για την ενημέρωσή σας αν δεν τα έχετε ήδη βρει: thiteia.gr, omhroi.gr

5 Responses to “Η λίστα του φαντάρου”


  1. Νάτη η πολυπόθητη λίστα!!! Thnxxx!!!

  2. Lidia Says:

    Να τα τα φανταράκια τα κάνουν και Post τα απαραίτητα.
    Και μην ξεχάσεις Γιάμα είπες φεύγοντας θα αφήσεις και σε μας οδηγίες γιατί τα έχουμε κάνει θάλασσα…

  3. eimailiontari Says:

    Αγαπητέ Γιάμα, εμένα μου πήραν τις βελόνες γιατί ήταν… φονικά όπλα!!! Επίσης μου πήραν και την ξυριστική μηχανή για τον ίδιο λόγο! Τί να πεις, παραλογισμός!!! Εδώ σε έναν άλλο του πήραν το αποσμητικό για τις μασχάλες (roll-on) γιατί θεωρείται επικίνδυνο. Έτσι του είπαν πάντως! Αυτά. Άντε και καλή μας συνέχεια…

  4. The_Stranger Says:

    Θα τα χρειαστώ όλα αυτά…Ευχαριστώ για την ενημέρωση! 🙂

  5. mits Says:

    Πολύ ψηλά έχουν σηκώσει τον αμανέ οι εποπτευόμενοι γνωσιακοί θεραπευτές στην Ελλάδα και ζουν με ψευδαισθήσεις ότι μπορούν να διαλύουν και οικογένειες ή να έχουν γνώμη και για τη διδασκαλία των λατινικών

    Η κόρη μου τελειώνοντας τη Β’ Λυκείου, παρά τα ιδιαίτερα φροντιστηριακά μαθήματα που είχε κάνει με τη δασκάλα της, έφερε κάτι αποτελέσματα, στα Λατινικά (βαθμό 10) και Ιστορία (βαθμό 2) που δεν έδειχναν ότι είχε γίνει συστηματική δουλειά (μάλλον έδειχναν συστηματική κοροϊδία της δασκάλας, με συμπαιγνία της κόρης).

    Σαν πατέρας πήρα την υπόθεση στα χέρια μου και άρχισα να της κάνω εγώ Ιστορία Γ’ Λυκείου κατεύθυνσης και Λατινικά επίσης κατεύθυνσης.

    Διαπίστωσα ότι το βιβλίο της Ιστορίας Γ’ Λυκείου είναι δυσκολότατο, αλλά, έχοντας διαβάσει πολλή ιστορία στη ζωή μου, της κάνω καθημερινά μαθήματα στην Ιστορία, αναλύοντας σε βάθος τα γεγονότα της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας, εξηγώντας της όλες τις λέξεις που δεν ξέρει, και δίνοντας άπειρα παραδείγματα και παραλληλισμούς με σημερινά γεγονότα (π.χ. το «δυστυχώς επτωχεύσαμεν» του Χαρίλαου Τρικούπη), ώστε να της αποτυπώνονται ζωντανά και όχι μηχανικά με ιδεοληπτικές περιλήψεις που δίνουν συνήθως οι δάσκαλοι και στη συνέχεια επιφορτίζουν τους γονείς να τα τοποθετήσουν με εγχείρηση στον εγκέφαλο του παιδιού τους. Παράλληλα, είναι μια ευκαιρία να πιάνω σοβαρές συζητήσεις για θέματα ιστορίας που έχουν προεκτάσεις και σήμερα.

    Επίσης διαπίστωσα ότι η κόρη μου μάθαινε απέξω μηχανικά και «φωτογραφικά» την ερμηνεία του λατινικού κειμένου και μόνο, χωρίς να αναλύει και να μαθαίνει τους κανόνες, τις κλίσεις τη σύνταξη και τα παραδείγματα φράσεων του κειμένου, που θα διευκόλυναν τη σωστή εκμάθηση και προετοιμασία του υποψήφιου για εξετάσεις στα Λατινικά. Ο λάθος, σκιτζήδικος, τρόπος που είχε μάθει η κόρη μου να μελετά λατινικά, αποτυπώθηκε στο γραπτό της στις απολυτήριες εξετάσεις, όπου έγραψε πολύ καλά τη μετάφραση (=φωτογραφική μνήμη) και μηδέν στις γραμματικές και συντακτικές παρατηρήσεις, ώστε ο μέσος όρος του γραπτού βγήκε δέκα (10).

    Επειδή η γνωσιακή ψυχίατρος που φρόντιζε την κόρη μου, είχε βάλει σαν στόχο απλά και μόνο να εμποδίσει την δική μου παρέμβαση και βοήθεια στην κόρη μου, και την ενεθάρρυνε να μην κάνει την παραμικρή υποχώρηση, μπροστά στη διασκέδαση, μπροστά στην τεμπελιά, δίνοντάς της την εντύπωση ότι οι εξετάσεις για το Πανεπιστήμιο (σχολή δυσκολότατη με υψηλότατη βάσεις που διάλεξε η ίδια χωρίς να συμβουλευτεί τους γονείς της) είναι καθαρά θέμα του πατέρα και δεν πρέπει η ίδια να ασχολείται κλπ, ανέστειλα επ’ αόριστον τις θεραπευτικές συνεδρίες.

    Η γνωσιακή ψυχίατρος δεν έμεινε με σταυρωμένα χέρια. Χωρίς να το μάθω, συμβούλευσε την γυναίκα μου τα εξής: «Να πάτε με την παλιά δασκάλα ιδιωτικών μαθημάτων, στο Λύκειο και να ζητήσετε να δείτε το γραπτό της κόρης σας στα Λατινικά. Εσείς να μην το δείτε το γραπτό. Εσείς να μείνετε έξω από την αίθουσα. Μέσα θα μπουν μόνο η κόρη σας και η δασκάλα φροντιστηριακών μαθημάτων. Μετά θα σας πουν τι διαπίστωσαν. Εσείς δεν πρέπει να δείτε το γραπτό γιατί δεν πρέπει να επέμβετε στο ρόλο του δασκάλου».

    Η γυναίκα μου έκανε τα παραπάνω σύμφωνα με τις ρητές οδηγίες της γνωσιακής ψυχιάτρου. Δεν αισθάνθηκε την παραμικρή ντροπή για τη συμπεριφορά του ραγιά που έδειξε με την πράξη της αυτή, απέναντι στην δασκάλα των ιδιωτικών μαθημάτων που μας είχε κοροϊδέψει τόσους μήνες με τέτοιο άθλιο τρόπο αποκλειστικής αποστήθισης των μεταφράσεων των Λατινικών.

    Θα μου πείτε, «καλά, η γυναίκα σας δεν κατάλαβε την κοροϊδία;». Όχι δεν την κατάλαβε, επειδή και εκείνη κάνει «γνωσιακή συμπεριφοριστική θεραπεία» με μια λεπτούλα γνωσιακή ψυχολόγο, η οποία την είχε δασκαλέψει: «με κανένα τρόπο μην υποκαταστήσετε τη δασκάλα», «να μην κάνετε μάθημα Αρχαίων ή Νέων Ελληνικών ή Έκθεσης στην κόρη σας, έστω και αν ξέρετε άριστα ελληνικά», «Δεν πρέπει, θα κάνετε κακό στην κόρη σας».

    Τώρα και η γνωσιακή ψυχίατρος και η γνωσιακή ψυχολόγος, είναι απόλυτα πεπεισμένες ότι είμαι τόσο στριμωγμένος που δεν έχω άλλη διέξοδο, παρά να συνεχίσω να σκορπάω τα λεφτά στο δρόμο, στον πρώτο τυχόντα, επειδή ακριβώς το υπέδειξαν στη σύζυγό μου, οι δύο γνωσιακές θεραπεύτριες, που έχουν διδαχτεί ότι δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτές πλέον. Κούνια που σας κούναγε! Είμαστε μόνο στον τρίτο μήνα εφαρμογής των οικονομικών μέτρων εφαρμογής του Μνημονίου που υπέγραψε η Ελλάδα με την Τρόικα (Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και Διεθνές Νομισματικό Ταμείο). Να τα πούμε πάλι σε ένα χρόνο;

    Θα ζητήσει άραγε συγγνώμη γι’ αυτά η γνωσιακή ψυχίατρος; «Συγγνώμη»; Μοιάζει σαν ανέκδοτο.

    Υπόψη ότι η παραπάνω γνωσιακή ψυχίατρος για να κάνει θεραπεία στην κόρη μου με παρέπεμψε να της κάνει ένα ψυχολοτικό τεστ Rochard μία γνωστή της ψυχολόγος που πήρε 140 Ευρώ χωρίς απόδειξη. Τώρα, που δεν έχουμε απόδειξη, πως θα αποδείξουμε ότι κάναμε το test Rochard αν πάμε πουθενά αλλού; Και πως είμαστε σίγουροι ότι έχει γίνει πράγματι αξιολόγηση; Αν ποτέ το επικαλεστούμε σε άλλον θεραπευτή, εκείνη θα μπορεί να αμφισβητήσει όχι μόνο ότι έχει κάνει το Rochard αλλά και θα μπορεί να πεί ότι δεν μας έχει δει ποτέ στη ζωή της;

    Είναι άραγε σύμπτωση για το πώς εφαρμόζουν τη γνωσιακή συμπεριφοριστική θεραπεία, το γεγονός ότι και η ψυχίατρος και η ψυχολόγος έχουν και οι δύο μετεκπαιδευτεί στο Ινστιτούτο Έρευνας και Θεραπείας της Συμπεριφοράς;


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: