Αναμνήσεις από τα παιδικά μας χρόνια

27 Δεκεμβρίου, 2007

Μου τα έστειλαν με mail και θυμήθηκα αρκετά από αυτά. Φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι άνω των 20 θα τα αναγνωρίσουν.

1ha1.jpg

26_1832.jpg

00501ve.jpg

2359.jpg

2001706694207130821_fs.jpg

2005309192782690594_rs.jpg

9639409619699639510009wz8.jpg

boloieb1.jpg

crayon.jpg

dsc00333gd2.jpgdsc00335oo0.jpg

dsc00471of8.jpg

dsc00479uy1.jpg

dsc00492yc7.jpg

dsc00499rh1.jpg

dsc00502tf6.jpg

dsc00539ss6.jpgdsc00540lz2.jpghand_pacman.jpg

im7869xy6.jpg

img1jc61.jpg

p8181553gm2.jpgpiguinoi5sq.jpgskeletonkeychain.jpgsnakeeyes2.jpguntitled1cw7-small.jpgxartakians4.jpg

[thanx Antreas!]

10 Responses to “Αναμνήσεις από τα παιδικά μας χρόνια”

  1. cobalus Says:

    Τα λόγια είναι περιττά..Συγκινητικό..

  2. ranouki Says:

    Εμένα το μελισσάκι μου είναι ακριβώς το κίτρινο με τις ρίγες!!!Και είναι ακόμα στο δωμάτιό μου!Βέβαια εγω το είδος το ξέρω ως «φωτεινούληδες» γιατί φώτιζαν στο σκοτάδι.Πολύ ωραίο post

  3. fresco Says:

    R-E-S-P-E-C-T!!!

    προσκυνώ μπροστά σε:

    1. σπαστό ποτήρι
    2. βόλους
    3. κηρομπογιές
    4. πιτσιποπάκι
    5. αγκαλίτσα μελισσάκι
    6. ευχούληδες
    7. πλαστικούς ανθρωπόμορφους ζωο-πολεμιστές (extra respect!)
    8. μπρελόκ σκελέτο
    9. κάρτες υπερ-ατού

    Κάποια από αυτά τα έχω ακόμη στα ενθύμια μου… 🙂

    ΩΡΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!

  4. Καημός Says:

    Ούτε καν θυμόμουν ότι έχω παίξει τόσο πολύ «κατάκτηση»! Οι δε πιγκουίνοι πρέπει να βρίσκονται ακόμα στο πατάρι μου. Θα με βάλεις να φέρω τη σκάλα!
    Εννοείται total respect κάρτες υπερ-ατού, πανίνι Σαραβάκος!!

    Τρομερή συλλογή! Τόσο απλά όμορφα ήταν τα παιδικά μας χρόνια!
    Τότε που η φράση «κατεβάζω παιχνίδια» εννοούσε κατεβάζω αυτά τα υπέροχα παιχνίδια από το ντουλάπι και όχι από το διαδίκτυο!!!

  5. zetas125 Says:

    Πω πω τι μου θύμισες!

  6. Praetorian Says:

    Απίθανο ποστ. Το παγουρίνο όλα τα λεφτά! που το ξεθάψανε; Ωραία χρόνια!

  7. Emvolimi Says:

    Περιττό να πω ότι κόντεψα να βάλω τα κλάματα! Τι μας θύμισες, τώρα!!! Ειδικά η Παταπούφα και ο ΚΙΤ!!! Να ‘σαι καλά!!!

  8. ELGRECO Says:

    Το μυαλό μου ταξίδεψε πίσω στα παιδικά μου χρόνια.
    RESPECT!

  9. Kostas Says:

    παιδιά πως λέγόνταν αυτά τα πλαστικά πάνω απο το παγουρίνο??? πώ είχα πολλά τετοια!
    Λείπουν και τα στρατιοτάκια!

    Τον εαυτό του παιδί απ’ το χέρι θα πιάσει
    σαν γυαλί μια στιγμή θα ραγίσει, θα σπάσει
    θα χωρίσουν μετά κι ο καθένας θα πάει
    σ’ έναν κόσμο μισό που τους δυο δεν χωράει.
    Θα σταθούνε μαζί και θα δουν να περνάνε
    σαν καράβια οι στιγμές που ποτέ δε γερνάνε
    και τα πρόσωπα που έγιναν δρόμοι κι αιώνες
    και τα όνειρα που έσκαψαν μες στα χρόνια κρυψώνες.

  10. ΒΑΣΙΛΙΚΗ Says:

    είμαι 34 χρονών και το να δω αυτά τα παιχνίδια μαζί με την κόρη μου που είναι 4 χρονών και να της εξηγώ τι ήταν το κάθε ένα και ποιο μου άρεσε περισσότερο, ήταν ένα υπέροχο συναίσθημα…… Τον παταπούφα τον έχω ακόμη αλλά δυστυχώς χωρίς ρούχα και με το κεφάλι στραβά ραμένο γιατί του είχε βγει.


Σχολιάστε

