Σας χαιρετώ… (προσωρινά)

6 Νοεμβρίου, 2007

Μετά τον eimailiontari ήρθε και η δική μου σειρά να σας χαιρετήσω (προσωρινά) για να υπηρετήσω και εγώ την μαμά πατρίδα. Το blog θα ενημερώνεται πλέον κυρίως από τον cobalus και από εμένα στις εξόδους μου (ελπίζω να τα καταφέρω να στρατολογήσω και νέους συγγραφείς).

«Όπου η Δόξα και το Καθήκον» λέει και το έμβλημα των τεθωρακισμένων (ναι θα γίνω ένας «περήφανος» μαυροσκούφης) και ετοιμαζόμαστε να το τιμήσουμε…

Χαιρετώ και τα λέμε στις 17 με την έξοδο ορκομωσίας.

4 Responses to “Σας χαιρετώ… (προσωρινά)”

  1. oAnergos Says:

    Αρε πατρίδα, μας πήρες τους καλύτερους bloggers!!!

  2. Lidia Says:

    Τα καλύτερα παιδιά μας έχει πάρει…και όλα ταυτόχρονα αυτή η μαμά πατρίδα…

  3. xpigs Says:

    εγω παλι σημερα απολυθηκα…αν ξεπερασεις τα προβληματα απτην ελλειψη υπνου το μονο σοβαρο προβλημα ειναι η οικονομικη εξαντληση…καλη θητεια ευχομαι…


Σχολιάστε

